Kim jesteśmy?

Większość z nas to inżynierowie Akademii Górniczo-Hutniczej, absolwenci robotyki, elektrotechniki, mechatroniki, mechaniki i budowy maszyn. Zajęcia, które prowadzimy są zgodne z zasadą dydaktyki eksperymentalnej i wpisują się w nurt nowoczesnej edukacji, opartej na przekazywaniu wiedzy w sposób interaktywny.

 

Manager zespołu

Cyprian Foremny - absolwent robotyki na Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej. Oprócz pasji związanej z konstruowaniem oraz programowaniem robotów do jego ulubionych zajęć należy bieganie. W życiu kieruje się zasadą, że dzięki ciężkiej pracy można osiągnąć wszystko. Jest z nami od września 2012 roku.

 

 

Instruktorzy

  Natalia Musiał - studentka III roku Informatyki na AGH w Krakowie. Podczas prowadzonych przez nią zajęć nie ma czasu na nudę, dzieci świetnie się bawią. Jest osobą kreatywną, opanowaną i wyrozumiałą, zaraża dzieci swoim uśmiechem i pozytywnym nastawieniem do życia. Czas wolny lubi spędzać aktywnie.
   
  Mateusz Żołądkiewicz - student automatyki i robotyki na Politechnice Krakowskiej. Jego pasją są wszelkie zagadnienia związane z mechatroniką i mechaniką. Wolny czas uwielbia spędzać w garażu z kluczem w ręku dłubiąc przy samochodach. W naszym zespole jest od początku 2014 roku.
  Patryk Łyko - lat 23, student V roku Automatyki i Robotyki na Wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej. Przygodę z Warsztatem Robotów rozpoczął pół roku temu. Wolne chwile poświęca na literaturę fantasy oraz basen. Największą przyjemność sprawiają mu piesze wycieczki górskie, a także zgłębianie świata gier RPG.
  Paweł Szopa - Student IV roku Automatyki i Robotyki na wydziale Mechanicznym Politechniki Krakowskiej. W wolnych chwilach lubi programować roboty oraz dłubać przy komputerach. Do jego pasji należy pływanie oraz żeglarstwo.u.
  Justyna Rup- studentka III roku Rachunkowości i kontrolingu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie. Jest osoba otwartą, komunikatywną i lubiąca wyzwania. Bardzo lubi pracę z dziećmi. Uważa, że zajęcia robotyki od najmłodszych lat rozwijają kreatywność, pokazują, że nauka nowych rzeczy wcale nie musi być nudna, a programowanie samodzielnie zbudowanych robotów jest poza dobrą zabawą rewelacyjnym sposobem na zdobywanie nowych doświadczeń.
  Adam Michalik - absolwent PK na kierunku Automatyka i Robotyka. Uważa że budowanie i programowanie robotów już od najwcześniejszych lat najlepiej rozwija umiejętności manualne a także kreatywność, jest też niewątpliwie najlepszym sposobem na wykorzystanie nauk ścisłych w praktyce. Oprócz budowania robotów jego zainteresowaniami są także śpiew i taniec. W warsztatach od 2013r.